1. Au trecut deja 14 zile lucrătoare și încă nu am primit pachetul meu?

Ne pare rău că s-a întâmplat acest lucru.... Ați verificat codul de urmărire și localizare? Uneori, pachetele rămân blocate la vamă. Vă rugăm să așteptați încă 5 zile. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create, dar în 99% din aceste cazuri pachetul va fi totuși livrat. Ați așteptat 14 zile lucrătoare și încă 5 zile? Atunci vă rugăm să ne contactați și vom găsi împreună o soluție.

2. Unde pot găsi codul de urmărire?

Odată ce comanda dvs. este expediată, veți primi automat un cod de urmărire. Este nevoie de aproximativ 3 până la 6 zile până când primiți un cod de urmărire și localizare. De asemenea, verificați dosarul de spam, deoarece uneori e-mailurile noastre pot ajunge acolo. Nu uitați că poate dura câteva zile lucrătoare pentru ca sistemul de urmărire și localizare să devină activ.

3. Cum îmi pot urmări comanda?

Vă puteți urmări comanda utilizând codul de urmărire și localizare pe care l-ați primit prin e-mail. Introduceți numărul de urmărire pe pagina noastră de urmărire pentru a afla care este stadiul livrării dvs. Puteți face acest lucru pe această pagină.

4. Nu sunt mulțumit de pachetul meu

Vă rugăm să ne contactați cu o explicație + o fotografie/video a problemei și vă vom ajuta cât mai curând posibil.